فلاسفه ایران , فلاسفه یونان

فلاسفه ایران , فلاسفه یونان

فلاسفه ایران , فلاسفه یونان , معنی فلاسفه , کتاب های فلاسفه , بزرگترین فیلسوفان جهان , فیلسوفان تاریخ, فیلسوفان بزرگ معاصر , فیلسوفان اسلامی , فیلسوف حکیم ارد بزرگ , کنفوسیوس
فلاسفه ایران , فلاسفه یونان

فلاسفه ایران , فلاسفه یونان

فلاسفه ایران , فلاسفه یونان , معنی فلاسفه , کتاب های فلاسفه , بزرگترین فیلسوفان جهان , فیلسوفان تاریخ, فیلسوفان بزرگ معاصر , فیلسوفان اسلامی , فیلسوف حکیم ارد بزرگ , کنفوسیوس

بی همه ام سرد سرد همچون فرو مرده دمی از تن باد

دیروز ملتمسانه نگاهت را جستجو کردم

زیر درخت بلوط را

زیر کاج را

و حتی زیر سایه درخت دلتنگی را

اما نبودی

و ندیدی که من

چگونه جنگ لحظه را برای سبقت گرفتن  از هم را به تماشا نشسته بودم

نبودی و ندیدی مجمری خورشید نام در فراق تو گداخته بود من آرامتر از شمع

 می سو ختم

تو مرا سهم بودی

غم بودی لبخند بودی قهقهه بودی زاری ماتم بودی

 و حال بی تو  

بی همه ام سرد سرد همچون

فرو مرده دمی از تن باد

و این است بی تو بودن من

 

کولی شبگرد تنهاییم

دیشب نیامد و من چشمهایت را

 از موزه عشقم به عاریت گرفته ام

 برای فالی دوباره

اخه چرا

اخه چرا نظر نمی دین

 

 

 ها؟

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟